Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Корноухова К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Корноухова К. В. Новое поколение стрелочных переводов [Електронний ресурс] / К. В. Корноухова, В. А. Мирошкин // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 13. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_13_16
| 2. |
Демченко С. М. Модернізація проміжного скріплення типу СКД65 [Електронний ресурс] / С. М. Демченко, А. А. Татуревич, К. В. Корноухова // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 3. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_3_9 Наведено інформацію щодо модернізації проміжного рейкового скріплення для рейок типу Р65 з залізобетонними шпалами типу Ш1-1 для кривих ділянок колії з радіусами 450 м. Необхідність розроблення та впровадження у виробництво нового проміжного рейкового скріплення на базі існуючих конструкцій зумовлена потребою можливості регулювання ширини колії для ділянок з залізобетонними шпалами та радіусами менше ніж 450 м, які потребують розширення колії. Нове скріплення одержало назву скріплення типу СКД65-Б. Враховуючи позитивні результати експлуатації колії зі скріпленням СКД65-Б, було розроблено конструкцію скріплення для колії з дерев'яними шпалами типу СКД65-Д. Для складних умов експлуатації колії на гірських схилах скріплення типу СКД65-Б було модернізовано й одержало назву СКД65-Бп (посилене). Наразі роботи щодо вдосконалення конструкції скріплення типу СКД65 тривають.Наведено інформацію щодо модернізації проміжного рейкового скріплення для рейок типу Р65 з залізобетонними шпалами типу Ш1-1 для кривих ділянок колії з радіусами 450 м. Необхідність розроблення та впровадження у виробництво нового проміжного рейкового скріплення на базі існуючих конструкцій зумовлена потребою можливості регулювання ширини колії для ділянок з залізобетонними шпалами та радіусами менше ніж 450 м, які потребують розширення колії. Нове скріплення одержало назву скріплення типу СКД65-Б. Враховуючи позитивні результати експлуатації колії зі скріпленням СКД65-Б, було розроблено конструкцію скріплення для колії з дерев'яними шпалами типу СКД65-Д. Для складних умов експлуатації колії на гірських схилах скріплення типу СКД65-Б було модернізовано й одержало назву СКД65-Бп (посилене). Наразі роботи щодо вдосконалення конструкції скріплення типу СКД65 тривають.
|
|
|